جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۴۰۲۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶

فرهنگسرای ارسباران میزبان اجراخوانی نمایشنامه «باد بزن خانم ویندرمیر» می‌شود

اجراخوانی نمایشنامه «باد بزن خانم ویندرمیر» از ۱۱ تا ۱۹ مردادماه در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.
فرهنگسرای ارسباران میزبان اجراخوانی نمایشنامه «باد بزن خانم ویندرمیر» می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اجراخوانی نمایشنامه «باد بزن خانم ویندرمیر» از ۱۱ تا ۱۹ مردادماه هر شب ساعت ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود. 

این نمایشنامه‌خوانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی وحید اخوان، توسط استادان پیشکسوت محمد متوسلانی و ایرج راد افتتاح خواهد شد. متن نمایشنامه از آثار اسکار وایلد است و محمد سعیدی ترجمه آن را بر عهده داشته است. 

علیرضا درویش‌نژاد، عباس محبی، امیر پارسی، امیرحسین بابایی، آرزو روشناس، عبدالعلی کمالی، مانا ناصری، پریسا ‌فلاح‌‌زاده، حانیه حسن‌زاده، سلین گودرزی و وحید ‌اخوان نقش‌خوانان این اجرا هستند. 

آرزو رحیمی و امیرحسین بابایی طراح پوستر و بروشور، پارسا انصافی نوازنده پیانو و هادی رهبری دستیار کارگردان، دیگر عوامل این نمایشنامه‌خوانی هستند. همچنین اقتباس و تنظیم برای صحنه و طراحی صحنه و لباس نیز بر عهده وحید اخوان بوده است. 

علاقه مندان برای تهیه بلیت این اجرا می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۹۸۰۰۲۲۵۳ تماس بگیرند. فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده است.
نظر شما